We zijn in Santiago aangekomen!! - Reisverslag uit Polentinos, Spanje van petraenwiekie - WaarBenJij.nu We zijn in Santiago aangekomen!! - Reisverslag uit Polentinos, Spanje van petraenwiekie - WaarBenJij.nu

We zijn in Santiago aangekomen!!

13 Juni 2017 | Spanje, Polentinos

Even een kort berichtje om te laten weten dat we vandaag om 12.30 uur zijn aangekomen Santiago!!! Heerlijk gevoel en trots op elkaar en op onszelf! Binnenkort komt er een wat langer verslag over de laatste pittige dagen. We zitten nu op ern mooie camping met uitzicht over de stad en gaan hier de komende dagen heerlijk verblijven en tot rust komen voordat we verder gaan. Bedankt weer voor jullie reacties! Lieve groet Petra en Wiekie

• 13 Juni 2017 - 18:46

Trienke En Marten:

Hey Toppers, nu maar genieten van de welverdiende rust en wat jullie kunnen jullie trots zijn op jezelf !!

• 13 Juni 2017 - 18:57

Trienke:

Ik zie allemaal schrijffrouten in bovenstaande mail

• 13 Juni 2017 - 19:02

Cora:

Gefeliciteerd meiden! Knap wat jullie hebben gepresteerd!
    Groetjes, Cora

• 13 Juni 2017 - 19:56

Alja:

T

• 13 Juni 2017 - 20:32

Monique:

Super gedaan zeg! Nu eerst maar even genieten van deze overwinning en prestatie!

• 13 Juni 2017 - 20:52

Anita Sharma:

Lieve Petra en Wiekie,
    Wat een waanzinnige prestatie hebben jullie geleverd!! De eerste etappe van jullie droom is bereikt. Jullie hebben fantastische momenten gekend in de natuur en met mensen onderweg. Ga heerlijk van Santiago genieten voordat jullie op pad gaan naar jullie volgende warme bestemming. Bedankt voor jullie leuke reisverslagen; hebben we via de zijlijn tenminste enig idee wat jullie doen. Dikke kus, Gerard en Anita

• 13 Juni 2017 - 21:04

Marianne:

Geweldige prestatie, nu lekker genieten van jullie rust!!

Tis indd leuk om jullie verslagen te lezen, blijven iig op de hoogte van wat jullie meemaken en waar jullie
    ongeveer zijn!!!

Groetjes van Marianne
    Een Starsister ;-) XXX

• 13 Juni 2017 - 22:33

Martijn En Kim:

TOPPERS!!!!!
    Goed gedaan, respect voor jullie prestatie !!
    Nu lekker van een paar dagen rust genieten, heerlijk.
    Echt knap gedaan en wij zijn trots op jullie.
    Liefs Martijn & Kim

• 14 Juni 2017 - 09:24

Jolanda :

OP FIETSE!!!

• 14 Juni 2017 - 09:25

Jolanda:

Super gedaan!Mooi binnen de tijd ook haha..genierse nog
    Trots op jullie en liefs uit Hengelooo

• 14 Juni 2017 - 18:43

Dick En Irene:

Jullie droom is uitgekomen!!
    Superprestatie!

• 28 Juni 2017 - 19:52

Christine:

Wat een fantastische reis. Ik vind het super leuk jullie ervaringen te lezen. Geniet er maar lekker van.