We zijn er klaar voor..... - Reisverslag uit Gouda, Nederland van petraenwiekie - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor..... - Reisverslag uit Gouda, Nederland van petraenwiekie - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor.....

24 April 2017 | Nederland, Gouda

Gisteren gestructureerd ;-) al onze tassen ingepakt. Jullie begrijpen dat dit een makkie was voor ons na maanden van voorbereiding. Voor het eerst met volle bepakking naar vrienden in Zoetermeer gefietst. Twee regenbuien onderweg, dus wij boften met nieuwe regenpakken. Fijn dat alles wat aangeschaft wordt ook gebruikt kan worden!!
Het was wel even wennen want van niets naar 23 kilo op en aan de fiets vergt even een andere balans. Maar na 5 km was het alsof we dit al jaren hadden gedaan.
In Zoetermeer heerlijk in de tuin thee kunnen drinken. En zelfs de zon liet zich van de goede kant zien!
Afscheid genomen en weer op naar Gouda. Best wel trots op het resultaat en wat ons betreft zijn we klaar om 1 mei a.s. te vertrekken!!!!

• 24 April 2017 - 18:58

Mams Dicky:

Nog 7 nachtjes slapen, en dan op de fiets. Goede voorbereiding,spannende voorpret.

Nog even afscheid nemen, en dan je droom verwezenlijken.

Nu nog even,

tot ziens!!!!!!!!!!!

• 24 April 2017 - 21:11

Maris:

Te gek meiden!! Nu echt aftellen geblazen. Ik weet zeker dat jullie gaan genieten. Je ziet zoveel meer op de fiets :-). Veel liefs! Succes met laatste bezoekjes. X

• 24 April 2017 - 23:26

Dick En Irene:

Jullie zijn er helemaal klaar voor!!!
    Nog 7 nachtjes slapen......
    Leuke foto's :)

• 25 April 2017 - 15:30

Brigit:

Top dames, ziet er stoer uit!Leuk dat we jullie kunnen volgen via deze site.
    Lieve groetjes, Brigit

• 25 April 2017 - 18:27

Hidde En Janke:

Wat fijn dat de voorbereiding er bijna op zit. Geniet nog even van alle laatste dingen thuis. En dan eindelijk zover. Echt op reis dames. Top hoor en we volgen jullie hoor.
    Lieve groet Hidde en Janke

• 26 April 2017 - 11:54

Marja:

Heel veel succes en veilige kilometers.
    Nu gaat het echt opschieten.

• 26 April 2017 - 19:12

Peta:

Wat super dat de oefentocht goed is verlopen. Toch altijd even spannend.Veel succes en veel plezier met de laatste voorbereidingen.
    Geniet!
    Liefs Harrie en Peta en de meiden

• 28 April 2017 - 11:18

Jolanda:

Bijna maandag...tot morgen bij de uitzwaailunch !
    Ook namens team Spanjers alvast heel veel plezier en succes!

• 30 April 2017 - 10:38

Hoi Petra en Wieke,
    Nog één nachtje in jullie eigen vertrouwde bed en dan... op naar jullie geweldige avontuur!
    Heel veel plezier en geniet met volle teugen van al het moois en leuks wat jullie tegemoet fietsen!
    Ik kijk nu al uit naar jullie verhalen en belevenissen.
    Liefs en een dikke knuffel, Ina XXX

• 30 April 2017 - 10:39

Hoi Petra en Wieke,
    Ik kijk nu al uit naar jullie verhalen en belevenissen.
    Liefs en een dikke knuffel, Ina XXX

• 30 April 2017 - 10:43

Ina:

Dat ging niet helemaal goed... 2x is iets teveel van het goede ;-)
    En die autocorrectie is ook niet alles... Sorry Wiekie! Ik heb je naam nu goed geschreven!

• 30 April 2017 - 18:33

Toos:

Toi...Toi...Toi.....hele fijne reis.....geniet er van.