De voorbereidingen zijn in volle gang!! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van petraenwiekie - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn in volle gang!! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van petraenwiekie - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn in volle gang!!

Door: Petra en Wiekie

12 April 2017 | Nederland, Gouda

Nog 19 nachtjes slapen en dan is het zo ver! Dan gaat onze fietstocht beginnen. Sinds een week voelen wij een gezonde spanning. Aan de voorbereiding zal het niet liggen. We dromen er ´s nachts al van en schieten af en toe wakker om nog wat te noteren :-). Wat een heerlijk vooruitzicht en wat hebben wij hier samen naar toegeleefd. Voor ons gevoel zijn we er bijna klaar voor. Nog de laatste kleine dingen regelen en aanschaffen en dan kunnen de fietstassen echt ingepakt worden. Wat wij heel leuk vinden en op prijs stellen is de interesse uit onze omgeving. Dit geeft nog eens extra energie. Een week geleden hebben we besloten om toch maar gebruik te gaan maken van deze handige site. Heel veel familie, vrienden en kennissen vinden het leuk om een beetje op de hoogte te blijven van onze belevenissen. Dit begrijpen wij natuurlijk ook wel ;-). Geen verwachtingspatroon alsjeblieft maar wij doen ons best om jullie regelmatig mee te nemen in de wondere wereld van twee onervaren langeafstand fietsers!

• 12 April 2017 - 16:16

Natalie:

Echt zo gaaf!!! Ik ga jullie zeker volgen. En bel maar als je een lekke band hebt, kom ik met mn plakset even langs.

• 17 April 2017 - 09:44

Ina:

Echt super leuk dat jullie toch hiervoor hebben gekozen. En een stuk makkelijker dan een ieder afzonderlijk af en toe jullie belevenissen mee te laten beleven.
    Ik zie er in ieder geval naaruit... zonder verwachtingspatroon...! ;-)
    Succes met de laatste voorbereidingen!